onsdag 17. august 2011

Purple and some cool dots!

I det siste har jeg egentlig glemt hvor gøy og morsomt det er med Konad! Så gjett hva det kommer mere av fremover!? :D Her brukte jeg "Purple" fra Summer-Nails settet, og stemplet på litt mønster fra konadplate m79 (Får mange spørsmål om hva Konad er, og hvordan man bruker det. Skjekk ut min egen "Utstyr"-side HER). Brukte IKKE noe topplakk i det hele tatt, og dette funket overrasket bra! For å være helt ærlig, funket det bedre enn når jeg har på Seche Vite's topcoat. Følte liksom ikke at jeg hadde et tykt lag oppe på neglen. ;)

In the past I have totally forgetting how fun it it to use Konad! So guess what it is coming more of in the future?! :D Here I did use "Purple" from the Summer-Nails set, and stamped on some Konad from imageplate m79 (I get a lots of questions about what Konad is, and how I use it. Check out my own "Tools"-page HERE) This time I did NOT use some topcoat of all, and it worked surprising good! To be honest, I think it worked even better than when I use Seche Vite's topcoat. I felt in a way that I didn't have a thick layer on my nail. ;)





3 kommentarer:

  1. super cute :) men prøv deg på o.p.i top coat eller o.p.i natural nail stregthiner, funger fint som top coat og base coat og du får ikke den tykke følelsen på neglene.

    SvarSlett
  2. Nail it - Helt enig, tusen takk! :D
    Helene - Takktakk :) Tusen takk for tips! Har desverre ingen butikker her i nærheten som selger opi-lakker, men skal kikke litt på nett! :D

    SvarSlett