søndag 28. august 2011

Fail!

Etter å ha lest bloggen til Nailside, måtte jeg jo bare prøve å lage et design med tape! :D Jah, understreker også at dette er første gang jeg bruker tape på denne måten, og det ble derfor veldig mislykka! Men øvelse gjør mester, og dette har jeg tenkt til å prøve flere ganger ;)

After reading the blog, Nailside, I just had to try a design with some tape! And yes, this is my first time using the tape in this way, thats why it gets so failed! But practise makes perfect! ;D


5 kommentarer:

  1. It doesn't look like fail to me! I think they are super cool! :D

    SvarSlett
  2. Thank you :D You gays are the best!

    SvarSlett
  3. Ble jo fint! :)
    Har ikke prøvd med teip, men så bruker jeg ikke neglelakk så veldig mye nå lenger. Kanskje jeg må begynne med det igjen!

    SvarSlett
  4. Hallo, dette ble jo knall :D Mitt første forsøk hadde garantert ikke sett slik ut :)

    SvarSlett
  5. Elizabeth: Hallo :D He-he, tusen takk, følte at dette ble totalt misslykka. Samtidig var det veldig gøy, så er nok noe jeg kommer til å prøve meg mere på ;)

    SvarSlett