mandag 2. juli 2012

Ball

Hei, kjære blogglesere! Som dere sikkert har merket, har det ikke vært noe blogging fra meg på en lang stund. Skolen tar alt for mye av fritiden min, i tillegg at jeg har mistet blogglysten. Jeg er rørt over at dere fortsatt er innom bloggen min, og kommenterer, dere er bare best! Kanskje jeg kommer til å begynne med å blogge igjen i løpet av sommeren, men jeg lover ingenting.

Fikk en søt kommentar fra en leser i går, som skal på ball, og lurte på noen tips. Visste ikke om jeg skulle kjøre en tøff eller søt stil, og om hvor komplisert jeg skulle gjør det, men jeg prøvde på godt jeg kunne. Her er noen små forslag hvis du vil ha det veldig enkelt design. F.eks et lite hjerte eller noen prikker som er veldig enkle og lage, ved bare å dyppe en tannpirker i lakk, og tegne for frihånd. 

Hvis du har det tilgjengelig, er det alltid fint og pynte med små steiner i tillegg!


Lagde i tillegg noen enkle design på et neglehjul. Eneste hjelpemidlet jeg har brukt på disse, er et prikkeverktøy (lusespenne/tannpirker funker minst like bra).

Helene, jeg vet ikke om dette var til noe hjelp, si gjerne i fra hvis det er noe mer du lurer på, hjelper gjerne til!! Kos deg på ball, lykke til med negledesignet. :D

//beklager ekstremt dårlige bilder, lagde dette i full hast!

6 kommentarer:

  1. Det var et søtt og elegant design. Veldig typisk ball-negler :) Hadde vel noe lignende når jeg var på ball sist. Det beste er jo at de er enkle med litt design, for ofte er kjolen så fin i seg selv :)

    SvarSlett
  2. Those nail designs are incredibly elegant. I have always loved black and silver in nail designs, and adding rhinestones to it just ups the 'glam' factor. Nicely done! :-)

    SvarSlett
  3. Har savner blogginga di <3
    Kjempe fine design ;)

    SvarSlett
  4. det var fantastiske fine negler du har lager:)

    SvarSlett
  5. Kor kjøper du alt utstyret ditt? :)

    SvarSlett
  6. I love how this turned out :)

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    SvarSlett