søndag 15. januar 2012

Water Marble

Heisann! Fikk et tips om å lage et "water marble"-design, så jeg prøvde så godt jeg kunne. Brukte en sølvlakk (nr. 223) fra Depend i bunn. I marmor-delen brukte jeg en svart lakk fra Beaty Nails (Nr 01 Black) som er kjøpt på Gina Tricot, sølvlakken igjen, og "Kiss Goodnight" fra H&M som er en svart lakk med glitter. Jeg blandet fargene med et prikkeverktøy, og dyppet neglen oppi vannet. Da det hadde tørket, fjernet jeg alt som var kommet utenfor, og toppet med en ganske tynn topcoat. Hvis du ikke har vært borte i det før, anbefaler jeg å søke det opp på Youtube. ;] Fortsett med å kom med forslag til design, jeg trenger ideer!!

Hi! I got a tip about "water marble", and I tried as best as I could. I used a silverpolish (nr. 223) by Depend as base. In the marble-piece I used a black polish by Beauty Nails (nr. 01 Black), the silverpolish again, and "Kiss Goodnight" by H&M which is a black polish with glitter. I mixed the colors with a tool, and dipped the nail in the water. After drying, I removed all the nailpolish on my skin, and topped with a pretty thin topcoat. I really recommends to watch some videos on Youtube ;] Continue to make suggestions for designs, I really need some more idèas!




9 kommentarer:

  1. That water marble really looks like a magnetic effect from a magnetic nail polish! It looks very neat, I really like it! :)

    SvarSlett
  2. Vært dårlig blogging på deg i det siste.. Hvor blir det av deg ??

    SvarSlett
  3. Så fine bilder! Du er virkelig flink!!!! :) <3

    SvarSlett
  4. Savner blogging fra deg ....

    SvarSlett
  5. Hei! Veldig fine bilder! :) Jeg lurer på en ting, har du tips til hva man kan gjøre med en lys lilla, og en mørk lilla/blå neglelakk? Skal på skoleball, så trenger et tips veldig fort! ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Heihei, Helene! Skal se hva jeg får til, kan prøve og lage et lite innlegg med noen få tips til deg! :)

      Slett