torsdag 2. juni 2011

Chocolate Nails

Hei <3
Fikk pluselig en enkel og morsom idè som jeg ville prøve ut! Først lakket jeg hele neglen med Depend 188 og lot det tørke ordentlig. Så tok jeg en teipbit og klippet tvers over med en Fun Cut-saks. Deretter tok jeg og klistret den over halve neglen, og tok på en annen neglelakk over! Genialt? Dette er hvertfall noe jeg kommer til å bruke mere av!

Hi <3
Suddely I've got a simple and funny idea that I wanted to try out! First I used Depend 188 over the whole nail, and let it dry thoroughly. Then I took a tape-piece and clipped across with a Fun Cut-scissors. After that I took the tape over the half nail, and took an other nailpolish over! Smart? I will defenitely try this out more!




3 kommentarer:

  1. Du milde...den där var en svår prövning när man som jag kör med godis en gång i veckan(får såna humörsvängnigar av socker)Ser fint ut! Och gott!

    SvarSlett
  2. Får lyst til å spise dem ! Artig ! <3

    SvarSlett