fredag 27. mai 2011

Beige n black

Hei <3
Hadde lyst til å bruke litt Konad i dag, så jeg lagde noe enkelt. Angrer litt på at jeg ikke pyntet med stener inni blomstene, men.. Brukte Depend (gammel flaske), svart konadlakk, konadplate m61 og Seche Vite. Hva syns du? <3

Hey <3
I wanted to use some Konad today, so I made ​​something simple. Regret that I didn't decorated with som rhingstoned inside the flowers! I used Depend, black konad-polish, Konad Imageplate m61 and topped with Seche Vite. What do you think? <3


5 kommentarer:

  1. So beautiful and elegant! I love it! :D

    SvarSlett
  2. Hva er Konadplate? Hvor får man kjøpt det?
    Kan du vise hvordan du lager de forskjellige??
    Du er dødsflink, hvor gammel er du?

    SvarSlett
  3. Heisann, tusen takk <3
    En Konadplate er en liten rund metallplate med små mønster som er laget av små laserstråler. Tenkte jeg skulle skrive en oppskrift og info under "Verktøy"-siden min snart <3 Jeg kjøpte mine på Nelly.com

    Takk igjen, jeg er 13 år <33

    SvarSlett
  4. Du er helt awesome på dette her ass, Thea!!
    - Onkl P

    SvarSlett