søndag 9. oktober 2011

Post nr. 50!

Hei! :) Beklager for veldig lang pause nå! Får veldig liten tid til blogging da jeg bruker nesten all fritiden min til skolejobbing og lekser. Men som sagt, jeg får selvfølgelig til noen innlegg inni mellom! Tusen takk til alle dere som faktisk gidder å gå inn å sjekke bloggen min så ofte som dere gjør, når jeg blogger så lite. Det betyr ubeskrivelig mye.
  Denne gangen følte jeg for å lage et skikkelig gøyalt design, og endte opp med knallrosa farge i bunn, en svart, fransk manikyr, og stemplet på litt konad! :D

Hi! :) Sorry for a very long break now. I have very little time for blogging, least when I'm juse all my time on schoolwork and homework. But as I said earlier, ofc I get time to blogging once in a while. Many thanks to all you guys who actually visit my blog as often as you do, when I blog so little. It means much indescribable.
  This time I wanna to make a really fun nail-art, and ended up with neon-pink as base, a black, french manicure, and  stamped on some konad! :D



3 kommentarer:

  1. Du er så kreativ du, Thea! :))

    SvarSlett
  2. Embla: Tusen takk :)
    Elise: He-he, tusen takk! Veldig koselig å høre :)

    SvarSlett